شما اینجا هستید

آذربايجان غربي » برف روبی ۲۹۵ کیلومتر از راه‌های استان آذربایجان غربی

ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برف روبی ۲۹۵ کیلومتر از راههای استان طی بیست و چهار گذشته با تلاش راهداران خبر داد.

به گزارش انتهاج، ارسلان شکری با اشاره به برف روبی در ۱۲ محور شریانی و ۴ محور غیر شریانی طی بیست و چهار گذشته در استان گفت: با وجود بارش‌ها از شب گذشته با تلاش راهدارن عملیات برف روبی به حجم ۲۹۵ کیلومتر در ۲۵ مرتبه انجام شد.

وی با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محور‌های ارتباطی استان به میزان ۶۶ ساعت و کولاک به میزان ۹ ساعت اظهار کرد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محور‌های ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۲۷۰ تن بود که در جریان این عملیات برف روبی ۸۰ نفر از همکاران راهداری با ۳۵ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.

مسدود بودن راه ۵۷ روستا و بازگشایی راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستا در بیست و چهار ساعت گذشته

وی با اشاره به مسدود بودن راه ۵۷ روستا و بازگشایی راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستا در بیست و چهار ساعت گذشته افزود: هم اکنون در شهرستان ارومیه ۶ روستا، در شهرستان مهاباد ۵ روستا، در شهرستات سردشت ۳ روستا، در شهرستان پیرانشهر ۱۴ روستا، در شهرستان سلماس ۱۶ روستا، در شهرستان تکاب ۱ روستا، در شهرستان شاهیندژ ۵ روستا و در شهرستان خوی ۶ روستا و در شهرستان بوکان ۱ عدد روستا به علت بارش برف و کولاک مسدود بوده که راهدارن در صدد بازگشایی هستند.

شکری خاطر نشان کرد: اولویت در بازگشایی محور‌های ارتباطی مربوط به راه‌های اصلی و شریانی بوده و سپس عملیات برفروبی در راه‌های فرعی و روستایی انجام می‌شود و تلاش می‌شود تا بیست و جهار ساعت آینده کلیه راه‌های روستایی مسدود شده بازگشایی شوند.

این مقام مسئول یادآور شد: ضروری است مردم از هرگونه سفر غیرضروری به محور‌های دارای برف وکولاک اجتناب نموده و در صورت ضرورت از ایمنی وسایل نقلیه اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان