شما اینجا هستید

اخبار » بررسی وضعیت مدارس بخش مرکزی یزد
گروه : اخبار

انتهاج یزد_ صادق ابوالقاسمی بخشدار مرکزی یزد با همراهی کاظمی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد از ۵ روستای بخش مرکزی بازدید کردند.

در این بازدید میدانی که از ساعات اولیه صبح تا عصر به طول انجامید وضعیت مدارس روستاهای اکرمیه، محمدآباد، احمدآباد مشیر، خویدک و فهرج مورد ارزیابی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی جهت رفع مشکلات صادر شد.

در روستای اکرمیه،زمین های پیشنهادی دهیاری و شورای این روستا مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد اولین مدرسه ای که طبق مصوبه جلسه با استاندار یزد توسط شرکت های صنعتی ساخته خواهد شد در این روستا انجام گیرد.

همچنین در مورد یک مدرسه نیمه ساز مقرر شد با کمک خیر و کمک اداره کل نوسازی کار ساخت آن به اتمام رسد‌. در روستای احمدآباد مشیر جداسازی مقطع اول و دوم مدرسه دخترانه مورد بررسی قرار گرفت و ساخت مدرسه خیری دیگر در دستور کار قرار گرفت.

در روستای محمدآباد باتوجه به نیمه تمام ماندن ساخت مدرسه خیری بدلیل فوت خیر مقرر شد با کمک اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خیر مدرسه ساز جهت تکمیل آن معرفی گردد. در روستای خویدک بررسی مدرسه با پیشرفت ۷۰٪ و  در حال ساخت توسط اداره نوسازی و خیر بازدید شد و دستورات لازم جهت تسریع روند ساخت آن صادر شد.

در روستای فهرج باتوجه به کمبود کلاس مدرسه رونقی مقرر شد فضای آموزشی با توجه به پتانسیل محیط این مجموعه با همکاری اداره میراث به فرهنگی(بدلیل برخی سازه های باستانی) و دهیاری و شورای این روستا با تایید بخشدار مرکزی یزد اضافه شود.

گفتنی است: ابوالقاسمی بخشدار مرکزی یزد از شروع سال تحصیلی جدید چندمین بار از مدارس این بخش بازدید میدانی بعمل آورده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان