شما اینجا هستید

آذربايجان غربي » بررسی ماجرای قرص‌های مشکوک در کیک در آذربایجان غربی

ارومیه – معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از بررسی صحت وجود قرص‌های مشکوک در کیک‌های تولیدی خبر داد.

به گزارش انتهاج، جلال غفار زاده در این خصوص اظهارکرد: گزارش و نمونه‌هایی از وجود قرص‌های مشکوک در کیک‌های تولید داخل در استان‌های همجوار دریافت شده است که صحت و سقم آثار سوء آن‌ها در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه در دو هفته گذشته شش نمونه از سه برند تولید کیک دریافت کرده ایم، افزود: پس از بررسی کیفیت تولید این محصولات توسط کارشناسان غذا و دارو مشخص شد قرص‌ها و کپسول‌های یافت شده بعد از فرایند تولید و بسته بندی به محصولات اضافه شده است.

غفارزاده خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد افزوده شدن قرص و کپسول به کیک‌های توزیع شده در بازار استان بعد از مرحله تولید بوده و تعمدی است که از طریق مقامات نظارتی، قضایی و انتظامی پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای آزمایش نمونه‌های دریافت شده در حال انجام است، یادآور شد: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه محصول حاوی قرص آن‌ها را به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خود تحویل دهند.

گفتنی است از دو هفته پیش وجود و مشاهده شدن قرص و کپسول‌های دارویی در کیک‌ها به موضوعی جدی تبدیل شده که علاوه بر مردم استان‌های مرزی، مردم استان‌های مرکز کشور را نیز نگران کرده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان