شما اینجا هستید

اخبار » بد عهدی شهرداری در دوره های مختلف اجرای جاده گازی را متوقف کرده است
گروه : اخبار

به گزارش انتهاج یزد، عباس کلانتری رییس دانشگاه یزد هفتم آبان ماه گفت: دانشگاه یزد طی توافقنامه ای با واگذاری جاده ای موسوم به جادا گازی در داخل دانشگاه با شهرداری موافقت کرده ولی به علت بدعهدی شهرداری یزد این کار انجام نشده است‌.

وی افزود: این بحث در سال ۹۱ با تغییر طرح تفضیلی شهر با مخالفت استاندار وقت مواجه شد و مجدداً در سال ۱۳۹۴ در قالب تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه و شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی نوشته شد.

کلانتری افزود: آلودگی صوتی این طرح برای خوابگاه دانشجویی که کنار این طرح قرار دارد بسیار نگران کننده است که برای آن راهکاری داشتیم که منوط به همکاری شهرداری است.

وی گفت: این اقدام ضربه های زیادی ره به دانشگاه یزد وارد می کند ولی ما قبول کردیم به دلیل رفع بخش کوچکی از مشکلات ترافیک شهری این اقدام بنا به شروطی انجام شود.

کلانتری گفت: ارائه سندهای زمینهای دانشگاه یزد که تاکنون علی رغم اصرار دانشگاه از سوی شهرداری انجام نشده یکی از شروط غیر قابل تغییر برای اجرای این عملیات عمرانی است.

رییس دانشگاه یزد گفت: این جاده دانشگاه را با مشکلات تردد مواجه می کند و برای دسترس پذیری دو طرف دانشگاه باید حتما پل امن برای تردد دانشجویان تعبیه شود که از شروط اساسی اجرای این جاده است.

وی با اشاره به اینکه طرح شهرداری باید هیچگونه تعارضی با تاسیسات دانشگاه نداشته باشد وگرنه طرح رد خواهد شد، گفت: این جاده از بین دانشگاه یزد عبور می کند و ما باید تمام شرایط را در نظر بگیریم تا سختی و خطری متوجه دانشجو و اساتید دانشگاه نشود.

کلانتری بیان کرد : شهرداری یزد در حرف شروط دانشگاه را پذیرفته ولی ملاک برای ما اقدام عملی از سوی شهرداری برای ساخت پل، صدور اسناد زمین‌های دانشگاه و عدم تعارض با تاسیسات دانشگاه یزد است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان