شما اینجا هستید

اخبار » بخشی از محور بجنورد – آشخانه بازگشایی شد.

بجنورد- محور بجنورد-آشخانه که پیش از این بر اثر بارندگی ها و رانش زمین مسدود شده بود، امروز بخشی از این محور بازگشایی شد.

به گزارش انتهاج، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به اینکه محور بجنورد-آشخانه از بامداد یکشنبه ۲۴ فروردین به علت رانش زمین مسدود شده بود، از بازگشایی بخشی از این محور خبر داد.

۱۵۰ متر از مسیر، در فاصله ۱۵ کیلومتری بجنورد و حدود ۷۰ متر در محدوده خندقلو دچار رانش زمین و خسارت شد که به ناچار مسیر بجنورد – آشخانه، یک هفته مسدود و ترافیک به محور قدیم منتقل شد.

جعفر شهامت در توضیح این رخداد ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و تجمیع امکانات راهداری و پیمانکار باند دوم، این بازگشایی انجام شد که پیش از این ۱۵۰ متر از مسیر ، در فاصله ۱۵ کیلومتری بجنورد و حدود ۷۰متر در محدوده خندقلو دچار رانش زمین و خسارت شد که به ناچار مسیر بجنورد – آشخانه ، یک هفته مسدود و ترافیک به محور قدیم منتقل شد.

جاده بجنورد – آشخانه در محدوده روستای مملجه تا دوراهی خندقلو، به دنبال بارندگی های شدید سحرگاه روز یکشنبه، به علت رانش زمین، دچار مشکل و ناایمن شد و تا زمان حل مشکل، تردد خودروها از این محور ممنوع شد و از طریق جاده قدیم بدرانلو انجام شد.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲۲ گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد – جنگل گلستان از گردنه های سخت گذر این استان محسوب می شوند.

آشخانه، مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵  کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان