شما اینجا هستید

اخبار » بازسازی ۲۶ درصد واحدهای تخریبی سیل گلستان

گرگان – مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از بازسازی ۲۶ درصد واحدهای تخریبی سیل گلستان خبر داد و گفت: ۲۲ هزار واحد مسکونی خسارت دیده از سیل داشتیم که عملیات عمرانی ۱۴ هزار واحدتعمیری به پایان رسیده است.

به گزارش انتهاج، محمدتقی زمانی نژاد با بیان اینکه عملیات عمرانی ۲۶ درصد واحدهای احداثی در مناطق سیل زده به پایان رسیده است، اظهارکرد: برای تعمیرات این واحدها ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده و ۳۰۰ واحد هم درخواست جدید داشتند.

وی در ادامه افزود: ۹۴۶ روستای بالای ۲۰ هزار خانوار در استان داریم که طرح هادی آن ها تهیه و در اختیار بخشداری ها، فرمانداری ها و دهیاری ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در ۵۵۰ روستا به مرحله اجرا درآمده، خاطر نشان کرد: ۲۶۰ روستای خسارت دیده از سیل داشتیم که ۱۶۴ روستا نیازمند ایمنی سازی و محوطه سازی و پل سازی و غیره است.

زمانی نژاد ادامه داد: ۵۰ میلیارد تومان برای این منظور اعتبار دریافت کردیم که این مراحل در حال انجام است و ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یادآور شد: تلاش می کنیم عملیات عمرانی در روستاها را همانند بازسازی واحدهای سیل زده تا پایان سال به اتمام برسانیم.

زمانی نژاد تصریح کرد: همچنین سازمان مدیریت برنامه ریزی از محل ماده ۱۰، مبلغ ۴۷ میلیارد تومان به بنیاد مسکن در خصوص عملیات عمرانی ۲۹۰ روستا اختصاص داده است.

 

 

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان