به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی انتهاج یزد، علیرضا ابویی مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد در بازدید خبرنگاران از پروژههای عمرانی منطقه ۲ با بیان اینکه هسازی رودخانه مرکزی به مساحت ۲ کیلومتر انجام شد همچنین پیادهروسازی بلوار امام جعفر صادق علیه السلام به مساحت ۸۵۰۰ متر و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پایان رسیده است بیان کرد: در شهرداری منطقه ۲, از اولویتهای ما اتمام پروژههای نیمه تمام که برخی از آنها بیش از ۲۰ سال روی زمین مانده بود همچنین رسیدگی به مناطق محروم و کمتر برخوردار منطقه دو شهرداری بود که به انجام رسید.
احداث زمین چمن مصنوعی در محله کمتر برخوردار اکبرآباد
ابویی با اشاره به ایجاد زمین چمن محله ی اکبرآباد در بوستان جوان اکبرآباد به مساحت ۴۰۰ متر مربع و هزینه ۱۵ میلیارد ریال همچنین باز پیرایی بوستان هفتم تیر به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و ۲۰ میلیارد ریال به سایر پروژههای عمرانی منطقه ۲ شهرداری اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۳ زیرسازی و آسفالت خیابان رضوان در بلوار مدرس به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و ۵۰ میلیارد ریال همچنین نوار سبز بلوار مدرس در میدان شهدای محراب به طول ۱۵ هزار متر و اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی به انجام رسید.
شهردار منطقه ۲ در ادامه به احداث بلوار امام محمد باقر حد فاصله بلوار مدرس و کوچه دکتر مرتاض اشاره کرد و گفت: با تملک ۱۳۰ میلیارد ریال و اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی موفق به احداث این بلوار شدیم.
ابویی با تصریح بر اینکه باز پیرایی بوستان بزرگ شهر در بلوار مدرس به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار همچنین هدایت آبهای سطحی در میدان صاحب الزمان(عج) با ۳۰۰۰ متر مساحت و هزینه ۷۰ میلیارد ریال انجام شد، گفت: یادمان شهید گمنام در بلوار مدرس و بوستان بزرگ شهر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال یکی از افتخاراتی بود که منطقه ۲ شهرداری یزد توانست به آن نائل شود.
ابویی به مرمت آب انبار محله مریم آباد در میدان صاحب الزمان و خیابان شهدای مریم آباد اشاره کرد و گفت: این آب انبار که در اختیار زرتشتیان بود با همت منطقه ۲ شهرداری یزد با هدف توجه به گردشگری و حفظ میراث ماندگار فرهنگی در مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی بازسازی و مرمت شد.
- زینب زارع / یزد
- کد خبر 232017
- پرینت





