شما اینجا هستید

اجتماعی » ایجاد مرکز نگهداری معتادان متجاهر در قزوین ضروری است

قزوین – معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: ساخت مرکز نگهداری معتادان متجاهر برای بهبود آنها از نیازهای اساسی استان است که با کمک همه دستگاه‌ها بویژه سپاه و بسیج باید برای آن اقدام شود.

به گزارش انتهاج، منوچهر حبیبی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، اظهار کرد: به دلیل نزدیکی به تهران و استان البرز ایجاد یک مرکز نگهداری معتادان ضروری است لذا باید اجرای طرح ماده ۱۶ از سوی سپاه و بسیج پیگیری شود.

وی با بیان اینکه ما آمادگی داریم این مرکز را راه اندازی کنیم البته این کار شرایط و ضوابطی دارد که بایستی مهیا شود، افزود: با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی شاهد جمع آوری معتادان متجاهر هستیم که جای تشکر دارد و باید این وضعیت تداوم یابد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین  نیز در این جلسه گفت: ۱۰۰ معتاد متجاهر در استان قزوین جمع آوری و ۱۵۰ معتاد در مراکز ترک اعتیاد در حال طی مراحل بهبودی هستند.

اردشیر صفاپور  اظهار کرد: اعتیاد از پدیده‌های مخرب و خطرناکی است که همه افراد و خانواده‌ها را تهدید می‌کند و اگر غفلت کنیم باید هزینه‌های سنگینی را پرداخت کنیم.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین نیز در این جلسه گفت: با اجرای ۷۹۸ طرح در محلات و مناطق آلوده استان در سال جاری ۴۷۹۵ نفر از معتادان و قاچاقچیان در استان دستگیر شدند.

سرهنگ علی بیگی خاطر نشان کرد: این طرح با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضائی، شهرداری و دستگاه‌های متولی مانند بهزیستی عملیاتی شده و نتیجه بخش بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان