شما اینجا هستید

اجتماعی » ایجاد دبیرخانه دائمی ترافیکی شهر در بجنورد

بجنورد – شهردار بجنورد از ایجاد دبیرخانه دائمی فرهنگ سازی ترافیکی شهر با موضوع ” بجنورد پاک ” خبر داد.

به گزارش انتهاج، مهندس زارعی درمراسم رونمایی از این پوستر(لگوی دبیرخانه ) با ابراز خرسندی از تشکیل دائمی دبیرخانه ترافیک شهر، با بیان اینکه عقب ماندگی ما در امر ترافیکی شهر طی ۵ سال گذشته به دلیل کمبود منابع مالی و سهم بخشی از بودجه ایجاد شده است، گفت: درحالی که منابع مالی ما از بودجه زیر ۵ درصد به امورترافیکی اختصاص می یافت ، نمی توانستیم اجرای امور بزرگ را دراین حوزه انتظار داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های مهم بنده پرداختن به امور ترافیکی شهر و مدیریت برآن است، افزود: لذا سعی داریم درسال ۱۳۹۹ بودجه مستقیم ترافیک را ۱۲ میلیارد تومان و بودجه غیرمستقیم از محل اجرای امور عمرانی که بهره وری ترافیکی دارد ، سهم این بخش را تا ۴۰ میلیارد تومان نیز ارتقا ببخشیم.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری بجنورد نیز درآیین رونمایی ازاین پوستر و تشکیل دبیرخانه ترافیک بجنورد پاک ” گفت: همزمان با ۲۶ آذرماه که روز حمل ونقل است ، دبیرخانه دائمی فرهنگ ترافیکی تشکیل شد تا به مسائل و آموزشهای عمومی ارتقای فرهنگ ترافیکی بپردازد.

مهندس حمیدی افزود: شهر بجنورد از ۵ شهر معین پایلوت اجرای طرح ترافیکی و شهر پاک انتخاب شده است و پیرو این انتخاب از سوی سازمان شهرداری ها ، همت این معاونت ومدیریت ترافیکی شهرداری به تشکیل دبیرخانه دائمی معطوف شد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۶ سرفصل برنامه فرهنگی و آموزشی را در اولویت کار داریم که آموزش محور ایمن، آموزش مدارس ، تئاتر خیابانی با رویکرد ترویج حمل و نقل ایمن و پاک را برعهده دارد.

درپایان با حضور مهندس زارعی ، شهردار بجنورد و مدیران شهرداری و مهندس رستمی کمند ، مسئول حوزه ترافیک استانداری از پوستردبیرخانه ترافیک ” بجنورد پاک” رونمایی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان