شما اینجا هستید

اخبار » اولین گرمخانه شهریزد راه اندازی شد

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی، عباس ملازینلی با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار در شهر یزد اجرایی می‌شود، افزود: در این گرم خانه که برای افراد بدون سرپناه در نظر گرفته شده امکاناتی از قبیل فضای خواب، غذای گرم و امکانات استحمام وجود دارد.

وی تاکید کرد: هرچند شهر یزد به نسبت شهرهای پرجمعیت دیگر کشور دارای افراد بی سرپناه کمتری است اما شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با حمایت شورای شهر به عنوان یکی از وظایف خود در حوزه اجتماعی اقدام به راه اندازی این محل کرده است.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هدف از راه اندازی گرم خانه شهر یزد را ساماندهی و کمک به این قشری از جامعه در شهر میراث جهانی یزد دانست و خاطرنشان کرد: ساماندهی این افراد کمک خواهد کرد تا در آینده با چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی کمتری در شهر مواجه باشیم.

ملازینلی راه اندازی گرم خانه شهر یزد را عاملی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهر نظیر کاهش معتادین متجاهر، تکدی گری و کارتن خوابی عنوان کرد و گفت: شهرداری یزد به وظایف خود در حوزه اجتماعی وقوف کامل دارد و تلاش می‌کند در این حوزه گام‌های مؤثری را بردارد.

وی با بیان اینکه تأمین اعتبار اجرای این طرح در برنامه سال ۹۹ سازمان دیده شده بود، افزود: امیدواریم بزودی و با حضور مسئولین ارشد شهر و استان شاهد افتتاح رسمی این گرم خانه در شهر یزد باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان