شما اینجا هستید

اخبار » اولین دوره آموزش جامع پاکبانان شهر میراث جهانی یزد برگزار شد
گروه : اخبار

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از روابط عمومی خدمات شهری شهرداری یزد،  حمیدرضا رحیمدل معاون خدمات شهری شهرداری یزد از برگزاری اولین دوره آموزش جامع به پاکبانان شهر میراث جهانی یزد برای ۸۰۰ نفر در موضوعات مختلف سلامت فردی، حفظ محیط زیست ، بهداشت عمومی،بیماریهای واگیردار  و مهارتهای رفتاری  خبر داد.

معاون خدمات شهری گفت : نظر به اینکه اکثر پاکبانان در تمامی ساعات شبانه روز و در مکانهای مختلف سطح شهر اعم از کارخانه پردازش ،نظافت ورفت و روب ،شستشو حمل وانتقال پسماندها فعالیت می نمایند لذا آموزش یکی از ارکان مهم جهت حفظ سلامت و بهداشت فردی و خانوادگی برای این عزیزان محسوب می شود.

حمید رضا رحیمدل افزود : این دوره ها به صورت الزامی برای ارتقائ دانش پاکبانان در گروههای ۶۰ نفره  برگزار  میشود که منطقه بافت تاریخی و منطقه یک تا اوایل اسفند ماه امسال به پایان می رسد و سایر مناطق بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مربیان این دوره از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی معرفی گردیدند که  مباحثی همچون بهداشت فردی و محیط زیست، بهداشت حرفه ای ،مهارت های رفتاری و ارتباطی, مهارت های زندگی ،آشنایی با بیماری های واگیردار و غیر واگیردار و تغذیه را به شرکت کنندگان آموزش می دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان