شما اینجا هستید

اخبار » انتصاب مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با حکم استاندار یزد

به گزارش انتهاج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل حکم استاندار یزد خطاب به‌ مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به شرح زیر است:

سرکار خانم اعظم کاظمی

سلام علیکم

با عنایت به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و نظر به سوابق و تجربیات ارزنده سرکارعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری منصوب می شوید.
انتظار می رود با بهره گیری از نیروهای توانمند و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی استان، ‌همت خویش را در جهت ایفای دقیق وظایف و مسئولیت‌های محوله بر اساس سیاست ها و خط مشی دولت تدبیر و امید به کار گیرید.
توفیق ‌شما را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است رئیس گروه اجتماعی، فرهنگی و سازمان های مردم نهاد دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر سازمانهای مردم نهاد، معاون مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مشاور و رئیس دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس دبیرخانه و مشاور ‌ هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری و مشاور استاندار یزد از جمله سوابق “اعظم کاظمی” مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان