شما اینجا هستید

اخبار » امدادرسانی به ۴۶۵ مسافر گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل

اردبیل  – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۴۶۵ مسافر گرفتار شده در برف و کولاک طی ۲ روز گذشته در راه‌های ارتباطی این استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، رامین معبودی با اعلام این خبر گفت: این مسافران در جاده‌های خلخال- اسالم، گرمی- رضی و مشگین‌شهر- شابیل و پارس‌آباد در برف و کولاک گرفتار شده بودند.

وی افزود: ۱۸۰ نفر روز نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در ۲۰ پست امداد و نجات شامل ۱۲ پایگاه ثابت، چهار پایگاه موقت، یک پایگاه کوهستان و سه گروه سیار با بکارگیری ۴۷ دستگاه خودرو شامل ۱۸ دستگاه خودرو آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودرو ست نجات، ۱۶ دستگاه خودرو پشتیبانی و یک دستگاه خودرو آرگو امدادرسانی کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این حوادث ۶ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با حضور ۱۷ نیروی عملیاتی و بگارگیری پنج دستگاه خودرو آمبولانس مشغول خدمات‌دهی به هموطنان بودند.

وی با بیان اینکه تیم واکنش سریع و نیروهای جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان هستند، یادآور شد: انتظار داریم مردم در صورتی که مجبور به مسافرت شوند شرایط اقلیمی را در نظر گرفته و ابزار و تجهیزات مورد نظر را همراه داشته و در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان