شما اینجا هستید

اجتماعی » افزودن ۱۰ دستگاه خودرو به ناوگان آتش نشانی کرج

کرج – شهردار کرج از اضافه شدن ۱۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان خودروهای قبلی آتش نشانی خبر داد.

به گزارش انتهاج ، علی اصغر کمالی زاده در مراسم افتتاح سه ایستگاه آتش نشانی در این شهرستان با اشاره به اهمیت توسعه ناوگان و خودروهای عملیاتی آتش نشانی گفت : علی رغم تحریم ها و مشکلات ارزی، ۱۰ دستگاه خودرو به خودروهای قبلی آتش‌نشانی اضافه می شود.

وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری کرج از سازمان های پیشرو است، اظهار کرد: در بسیاری از المپیادهای بین المللی و مسابقات داخلی حائز رتبه است که این موفقیت ها با تلاش آتش نشانان ما حاصل شده است.

کمالی زاده با اشاره به بارندگی اخیر که موجب سیلاب در شهر شد، گفت: آتش نشان ها نیز در این روزها در کنار دیگر عوامل شهرداری حضور داشتند و ۳۸ عملیات انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری برای توسعه ناوگان و خودروهای عملیاتی آتش نشانی علیرغم تحریم ها و مشکلات ارزی، ۱۰ دستگاه خودرو به خودروهای قبلی اضافه خواهد شد.

۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آتش نشانی

شهردار کرج با اشاره به اینکه در قالب خرید تجهیزات آتش نشانی در کل حدود ۳۰ میلیارد تومان قرارداد امسال منعقد خواهد شد، تصریح کرد : ۲۰ میلیارد تومان آن انجام شده و در قالب تهیه لباس آتش نشان ها و دستکش و دیگر ملزومات است.

کمالی زاده با تاکید بر اینکه بحث ایمنی شهر بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان برای شهر هزینه دارد، بیان کرد: هزینه ای است که شهروندان آن را پرداخت می کنند و جا دارد از حمایت های شورای شهر برای توجه به مسائل ایمنی و محیط زیست داسته اند تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم تا به جای راه انداری ایستگاه های سنگین آتش نشانی مواردی سبک تر ایجاد کنیم، افزود : با این کار واحدهای پیشرو آتش نشانی در زمان طلایی در سر حادثه حضور یافته و عملیات مناسب را داشته باشند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان