شما اینجا هستید

اخبار » افزایش چشمگیر تعداد جانباختگان در تصادفات استان کرمانشاه

کرمانشاه – مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از افزایش چشمگیر تعداد جان باختگان در تصادفات استان خبر داد.

به گزارش انتهاج ، سلیم خانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده سازمان پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ۶ ماهه نخست امسال ، گفت : در شش ماهه اول امسال ۲۹۵ نفر در تصادفات استان جان خود را از دست دادند که این تعداد نسبت به مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

وی اظهار داشت : طی ۶ ماه اول امسال ۵ هزار و ۹۳۷ مورد ادعای تصادف ثبت شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۶ هزار و ۱۰۸ مورد بوده است.

وی افزود : در شش ماهه اول امسال حدود ۴۷ هزار نفر به پزشکی قانونی مراجعه کردند که بیش از ۹۰۰ جسد در این مراکز ورودی جسد داشتیم.

سلیم خانی از صدور ۱۳ مورد محکومیت پزشکی در این استان خبر داد و گفت: بیشترین قصورات مربوط به زنان و زایمان، دندان‌پزشکی و جراحی زیبایی است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه افزود: همچنین در ۶ ماهه اول سال گذشته ۲۳ هزار و ۵۶۲ معاینه بالینی داشتیم که این رقم در ۶ ماه اول امسال به ۲۴ هزار و ۷۳۴ مورد رسیده است.

این مسئول تعداد بررسی پرونده های ادعای نزاع را در استان کرمانشاه طی ۶ ماه اول سال گذشته ۹ هزار و ۲۲۰ پرونده عنوان کرد و گفت: این تعداد در ۶ ماهه اول امسال به ۹هزار و۷۸۰ مورد رسیده است.

وی خاطر نشان کرد : در نیمه اول امسال حدود ۳۹۴ نفر در حادثه ناشی از کار مصدوم شدند که ۱۵ نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

جان باختن ۱۶ نفر ناشی از مسمومیت با گاز منو کسید کربن

وی جان باختگان ناشی از مسمومیت با گاز منو کسید کربن را ۱۶ نفر اعلام کرد و گفت : همچنین تعداد ۱۲ نفر با قرص برنج مسموم شده و جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه افزود: در ۶ ماهه اول امسال شش نفر بر اثر برق گرفتگی و ۱۸ نفر در اثر غرق شدن در رودخانه ها جان خود را از دست دادند.

این مسئول تعداد جان باختگان در اثر سوء مصرف مواد مخدر را طی ۶ ماهه اول امسال از ۱۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار در شش ماهه اول سال گذشته ۴۷ نفر بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان