شما اینجا هستید

اخبار » افزایش ظرفیت عملکرد بندر آستارا به ۴ میلیون تن

انزلی – مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از انتقال دو جرثقیل ازطریق دریا به منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا خبر داد و گفت : با انتقال این دو جرثقیل ظرفیت این بندر به ۴ میلیون تن افزایش یافت.

به گزارش انتهاج ، حمیدرضا آبایی یکی از سیاست ها و اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی در استان گیلان را افزایش عملکرد بنادر عنوان و اظهار کرد: در همین راستا دو جرثقیل از طریق دریا به بندر آستارا انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای افزایش توان و ظرفیت عملکرد منطقه ویزه اقتصادی بندر آستارا انجام شده است، افزود: با توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه و ظرفیت بندر آستارا سازمان بنادر و دریانوردی حمایت های لازم برای ارتقای ظرفیت حمل و نقل دریایی در این بندر را انجام خواهد داد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خاطر نشان کرد : با انتقال این جرثقیل ها توان عملیاتی بندر آستار افزایش می یابد و با استفاده از تجهیزات و امکانات کارآمد توان بندر آستارا را افزایش خواهیم داد.

وی به انتقال دو جرثقیل اشاره و با بیان اینکه جرثقیل ریلی ساحلی با ظرفیت عملیاتی ۱۵ تن و جرثقیل گاتوالد متحرک با ظرفیت عملیاتی ۱۰۰ تن به منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا منتقل شده اند، افزود: با استقرار این دو جرثقیل ظرفیت عملیاتی بندر آستار به ۴ میلیون تن افزایش پیدا خواهد کرد و از وضعیت و شرایط خوبی برخوردار می شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان