شما اینجا هستید

اجتماعی » افتتاح واحدهای باقیمانده مسکن مهر در استان مرکزی تا پایان سال جاری

اراک – معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از افتتاح واحدهای باقی مانده مسکن مهر در این استان، تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش انتهاج، حمید انعامی با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده در سطح استان تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد و جشن اختتامیه آن برگزار می گردد.

وی اظهار کرد: از مجموع ۲۳ هزار و ۶۲۹ و احد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان مرکزی، ۲۳ هزار و ۱۹۷ واحد در سال‌های گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: در نشست با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در رابطه با طرح مسکن مهر، به منظور پایان یافتن پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده، تسهیل و تسریع در انعقاد قراردادهای متمم وام مسکن مهر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رفع مشکلاتی همچون چک برگشتی، بدهی معوق، نبود متقاضی مؤثر، تمدید پروانه، عدم فعال بودن پروژه و صورت‌های مالی حسابرسی شده پیمانکاران از سوی بانک عامل از جمله دیگر مواردی بود که مورد توافق قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن با دریافت یک فقره تعهد نامه کتبی نسبت به پرداخت متمم اقدامات لازم صورت پذیرد.

انعامی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل فوق و لزوم اجرایی شدن آن از سوی بانک عامل، ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها موظف شدند پیگیری و فعال سازی عملیات اجرایی، تسریع در اجرا و سرکشی به پروژه‌ها تا رفع موانع موجود را انجام دهند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان