شما اینجا هستید

اخبار » به صدا در آمدن زنگ یک مدرسه در شهرک گلیان با همت دو خیر

به گزارش انتهاج از شیروان صبح امروز مدرسه ۳کلاسه حسین فتاحی در شهرک گلیان شهرستان شیروان با همت و مشارکت بزرگ خیرین مدرسه ساز افتتاح شد.
امین فلاح مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان شمالی در این مراسم گفت: این پروژه با زیربنای ۲۰۷مترمربع و محوطه سازی ۸۰۰مترمربع بااعتبار۲۰میلیارد ریال با مشارکت خیرین سخاوتمند ساخته شد.
مهدی مودی مدیرکل استان خراسان شمالی عنوان داشت: در سال جاری۶هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل ثبتنام کردند و در حال حاضر ۱۸۶ هزار دانش آموز در استان داریم که ۲۰هزار همکار وظیفه آموزش و تربیت این دانش آموزان را عهده دار شدند.
فرامرز شجاعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان افزود:سهم خیرین در این پروژه ۵میلیارد ریال بوده است و این مدرسه در شهرک گلیان شیروان ساخته و به بهره برداری رسیده است.

زهرا گیتی نژاد و محمدعلی فتوت احمدی دو خیر بزرگ این پروژه هستند.
زهرا گیتی نژاد معلم بازنشسته و مدیر موسسه مهر گیتی گفت:ما در حال حاضر در۲۶استان مدرسه ساختیم و معتقدم مدرسه و آموزش،زیر ساخت توسعه پایدار است و من به عنوان معلم فقط همین کار از دستم ساخته است.
وی افزود: این مدرسه با عشق ساخته شده است و من از مدیر این مدرسه درخواست دارم که هیچ شعاری از مرگ و میر در این مدرسه شنیده نشود بلکه ندای زنده بادها و موفقیت هارا سردهید.

عکاس:بشیر روشندل

خبرنگار:فاطمه طالبی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان