شما اینجا هستید

اخبار » اعمال برخی محدودیت‌های جدید به دلیل شیوع بالای ویروس کرونا در استان یزد
گروه : اخبار , پزشکی , يزد

به گزارش انتهاج،محمد علی طالبی در نشست فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان یزد که شامگاه پنجشنبه برگزار شد با تاکید بر تعطیلی تمامی اصناف استان به استثناء صنوف تامین کننده نیازهای اساسی شهروندان تا ۱۵ فروردین، متذکر شد: همه مراکز تجمعی در استان مانند مراکز اقامتی، پاساژها، بازارها، اماکن مذهبی و … نیز تا ۱۵ فروردین تعطیل است.

وی همچنین تقویت تیم‌های کنترل ورودی و خروجی شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، بافق و مهریز را خواستار شد و بر تشدید اقدامات کنترلی و پیشگیرانه برای کاهش شیوع ویروس کرونا در استان تاکید کرد و اظهار داشت:  مسئولان همه شهرستان‌های استان موظف به کنترل و غربالگری در راه های ورودی و خروجی هستند و دهیاران استان نیز موظف به مراقبت در خصوص ورود و خروج به روستاهای می باشند.
وی با اعلام پلمب ۵۰ خانه مسافر و اخطار به ۲۰۰ خانه مسافر برای جلوگیری از اسکان احتمالی مسافران نوروزی یادآور شد: امیدواریم مردم دیگر استان‌ها، پیام یزد در خصوص عدم امکان پذیرش مسافر نوروزی را درک کرده و بدانند با وجود مهمان نوازی یزدی‌ها، در شرایط کنونی و با توجه به آمار بالای شیوع کرونا در استان، امکان پذیرش مسافر وجود ندارد.
استاندار یزد از کاهش ۸۰ درصدی ورود مسافر به استان در مقایسه با سال گذشته خبرداد و تصریح کرد: بسیاری از مسافران تنها از استان یزد عبور می کنند و در این استان توقف ندارند اما با توجه به شرایط خاص ایجاد شده و موقعیت یزد در مرکز کشور، رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی باید بیش از پیش مورد توجه شهروندان و مسافران عبوری قرار گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان