شما اینجا هستید

اخبار » اعزام ۸ تیم عملیاتی هلال‌ احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان‌ و بلوچستان / ارسال ۹۰۰ بسته معیشتی ۷۲ ساعته 
گروه : اخبار

یزد_مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان یزد گفت: ۸ تیم عملیاتی هلال‌ احمر استان به همراه تجهیزات کامل به سیستان‌ و بلوچستان اعزام شدند.

به گزارش سایت خبری انتهاج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سیل در سیستان‌وبلوچستان، ۸ تیم عملیاتی – امدادی از یزد به سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : ۵۰نفر از امدادگران و نجاتگران در قالب ۸ تیم امدادی  از شهرستانهای بافق و بهاباد، میبد ،مهریز، ابرکوه و اردکان و تیم واکنش سریع استان به همراه ۸ دستگاه خودرو کمک دار امدادی و ۲ دستگاه کامیونت فوسو به همراه تجهیزات سیلاب و موتور برق و … به این استان اعزام شدند.

عشقی تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان امداد و نجات شب گذشته نیز ۹۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته شامل کنسروجات، تن ماهی، چای و برنج و… از یزد برای سیل‌زدگان سیستان ارسال شد.

در حال حاضر یک اردوگاه اسکان اضطراری در چابهار برپا شده است و امدادرسانی هلال‌احمر به متاثران در مناطق سیل زده ادامه دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان