شما اینجا هستید

اخبار » اعزام ۴۰ مبلغ به ۴۰ هیئت مذهبی زنجان

زنجان – معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعزام ۴۰ مبلغ به ۴۰ هیئت مذهبی در زنجان خبر داد.

به گزارش انتهاج، حجت‌الاسلام یوسف اماملو هدف ما از اعزام مبلغ به هیئت های مذهبی تقویت محتوایی و معرفتی هیئت های مذهبی برشمرد و گفت: به طور حتم هر هیئتی که برنامه های پر محتوا و معرفتی سر لوحه فعالیت های خود قرار دهد، میتواند در جامعه نیز اثر گذار باشد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۳۰۰ هیئت مذهبی در استان زنجان، اظهار کرد: هیئت های مذهبی، مهمترین کانون پرورش فکری و فرهنگی برای جوانان محسوب می شوند. پس نباید نسبت به این کانون های اثر گذار بی توجه بود.

اماملو بر ارائه برنامه ریزی تاثیرگذار از سوی هیئت های مذهبی تاکید کرد و افزود: هیئت های مذهبی باید برای سخنرانی، ارائه برنامه های قرآنی و مداحی برنامه ریزی کنند تا این برنامه ها به نحو احسن ارائه شود و جوانان را به سوی ارزش های مذهبی سوق دهند.

وی با بیان اهداف واقعه عاشورا، به تقویت خود باوری، ایمان و شهادت در سخنرانی ها اشاره و خاطر نشان کرد: هدایت و جهت دهی به هیئات مذهبی از برنامه های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی درحوزه تشکل های دینی است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان