شما اینجا هستید

اخبار » اصحاب رسانه کمک بزرگی به آتش نشانی کرده است

به گزارش خبرنگار انتهاج مجید گریوانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد در نشست خبری ظهر امروز با اصحاب رسانه با بیان اینکه سازمان آتش نشانی یک تیم ۱۳ نفره بسیار حرفه ای در زمینه غواصی دارد اما تجهیزات غواصی موجود ، مربوط به سال ۸۵ است و عمر مفید خود را کرده است گفت: هزینه خرید یک دست لباس غواصی  ۵۰ میلیون است.

مجید گریوانی افزود: گروه هزمت سازمان آتش نشانی شهرستان بجنورد فاقد تجهیزات استاندارد مختص مقابله با مواد شیمایی است و یکی از نیازهای ضروری این گروه خرید لباس سطح A است که طی سالیان گذشته پتروشیمی خراسان قول خرید تجهیزات این گروه را داده بوده اما فعلا خبری از اجرای قول نیست وی ادامه داد که این تیم با هزینه قریب به یک میلیارد تومان می تواند تجهیز بشود.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد تصریح کرد: مدت دو سال است که سه استاندار قول تامین ماشین آبرسان را داده اند ولی این ماشین در پارکینگ ستاد مواد مخدر درحال خاک خوردن است.

وی در پایان عنوان کرد: خراسان شمالی تنها استانی است که خودرو پشتیبان آبرسانی ندارد و این باعث هدر رفت زمان در محل حادثه می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان