شما اینجا هستید

اخبار » استقرار ۱۵ مبلغ اعزامی از قم به استان سمنان

سمنان – سرگروه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف به استان سمنان از اعزام ۱۵ مبلغ از قم به مناسبت دهه وقف به شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش انتهاج ، حجت‌الاسلام محمدحسین پور به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه به مناسبت دهه وقف ۱۵ مبلغ از قم در شهرستان‌های استان مستقر می‌شوند، گفت : این مبلغان تا پایان ماه صفر در استان حضور دارند و ۲۰۰ برنامه سخنرانی در راستای وقف و موقوفات برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه استفاده از ظرفیت موقوفات برای پیاده‌سازی ایدئولوژی‌های فکری در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: مبلغان اعزامی در اماکن متبرکه و امامزاده‌های استان سمنان مستقر می‌شوند و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در راستای ترویج وقف اجرایی می‌شود.

وی تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و تلاش در راستای ایجاد موقوفات جدید بر اساس نیازهای روز جامعه را ازجمله رویکردهای مهم اجرای این طرح برشمرد و افزود : در راستای اعزام این مبلغان موقوفه جدیدی در روستای دیزج ایجاد شد.

حسین پور با اشاره به اینکه اقامه نماز جماعت و برپایی مراسم روضه‌خوانی و عزاداری در دهه آخر ماه صفر از دیگر برنامه‌های این طرح است، اضافه کرد: مبلغان اعزامی در موکب‌های قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی نیز فعالیت چشمگیری داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان