شما اینجا هستید

اخبار » پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت پردیس با دستور رییس جمهور افتتاح شد

پردیس- پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت پردیس با دستور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش انتهاج، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح سه شنبه در آئین بهره برداری از طرح‌های صنعت آب و برق استان تهران از طریق ویدئوکنفرانس دستور افتتاح پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت پردیس را از طریق ویدئو کنفرانس صادر کرد و این طرح به بهره‌برداری رسید.

این پست فوق توزیع در فاز ۳ پردیس با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، حاجی رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، غلامرضا خوش خلق مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران، فرماندار و مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان