پردیس- پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت پردیس با دستور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهرهبرداری رسید.
به گزارش انتهاج، حجتالاسلام حسن روحانی صبح سه شنبه در آئین بهره برداری از طرحهای صنعت آب و برق استان تهران از طریق ویدئوکنفرانس دستور افتتاح پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولت پردیس را از طریق ویدئو کنفرانس صادر کرد و این طرح به بهرهبرداری رسید.
این پست فوق توزیع در فاز ۳ پردیس با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، حاجی رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، غلامرضا خوش خلق مدیرعامل برق منطقهای تهران، فرماندار و مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
- entehaj admin
- کد خبر 180209
- پرینت





