شما اینجا هستید

اجتماعی » ارسال ۲ تریلی کمک‌های مردمی از یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

یزد – مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد از ارسال دو تریلی حامل کمکهای مردمی یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ مجید صادقی با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و بی خانمان شدن تعدادی از هموطنان این نقطه از کشور، اظهار کرد: در حال حاضر دو دستگاه تریلی از کمک‌های مردمی تکمیل شده و امروز راهی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شد.

وی افزود: اقلام بارگیری شده در این دو دستگاه تریلی شامل هزار تخته پتو، ۲۰۰ عدد روفرشی، ۵۰۰ بالش و مقدار قابل توجهی آب‌معدنی، حبوبات، موادغذایی و خشکبار است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین نیاز مناطق سیل زده در حال حاضر پتو، مواد عذایی کنسرو شده، آب معدنی و مصالح ساختمانی است، خاطر نشان کرد: برای کمک به مردم سیل‌زده و تأمین نیازهای مختلف آنها اعضای موکب انصارالمهدی (عج) استان عازم سیستان و بلوچستان شدند.

وی همچنین از تهیه و ارسال ۲۵۰ دستگاه چادر امدادی خبر داد و گفت: تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج استان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان هستند.

وی با اشاره به اینکه نیاز به لوازم ضروری از سوی دستگاه‌های مختلف در یزد اطلاع رسانی شد، افزود: مردم اقلام بسیاری را برای انتقال به سیستان و بلوچستان به پایگاه مقاومت بسیج تحویل دادند و عموم مردم نوعدوست و بسیجیان قهرمان می‌توانند انواع کمک‌های خود را تحویل پایگاه‌های مقاومت دهند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان