شما اینجا هستید

اجتماعی » ادامه بارندگی در استان البرز تا دوشنبه

کرج – مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت : با توجه به فعالیت متناوب یک سامانه بارشی در استان که از روز جمعه آغاز شده ، بارندگی ها تا دوشنبه ادامه دارد.

به گزارش انتهاج ، منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، از فعالیت متناوب سامانه بارشی که از روز جمعه و ادامه آن تا روز دوشنبه ، اظهار کرد : رگبار، رعد و برق، وزش باد، مه آلودگی و روند کاهش دما پیش بینی می شود.

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات، گفت: با توجه به پراکندگی و ساعتی بودن بارش ها در استان، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی، رانش کوه و ریزش سنگ، لغزندگی و کاهش دید در ارتفاعات و جاده های مرتفع دور از انتظار نیست.

وی از شهروندان و مسافرانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور کوهستانی و برف‌گیر چالوس را دارند خواست تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی را به عمل آورند.

بارش برف در محور کوهستانی چالوس

مدیرکل هواشناسی استان البرز سردترین نقطه استان را «آسارا» با کمینه دمای ۴ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: برای ارتفاعات شهرستان طالقان در برخی ساعات روز بارش برف پیش بینی می شود.

وی همچنین برای بخش آسارا و منطقه دیزین بارش برف را پیش بینی کرد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به بارش برف در محور چالوس، گفت: رگبار و رعد برق نیز پیش بینی می شود همچنین در حال حاضر بیشینه سرعت باد در این محور ۲۵ کیلومتر بر ساعت است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان