شما اینجا هستید

اجتماعی » اختصاص ۱۴۳ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از اختصاص ۱۴۳ میلیارد تومان اعتبار طی امسال برای اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار انتهاج گفت: در حال حاضر ۱۰ درصد جمعیت خراسان شمالی یا به عبارتی ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و این نهاد حمایتی هم در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان برنامه های مختلفی در دستور کار دارد.
وی یکی از وظایف مهم کمیته امداد را ایجاد اشتغال به منظور توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و افزود: امسال ۱۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان استان اختصاص یافت که از این میزان تنها ۹۰ میلیارد تومان آن جذب شده است.
الهی راد اظهار کرد: امسال ایجاد پنج هزار و ۵۴۶ اشتغال برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی پیش بینی شده که از این تعداد تاکنون هزار و ۶۱۷ شغل ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: همچنین برای ایجاد شغل ۷۸۲ مددجو تحت حمایت، ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل منابع بانکی پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان در خصوص اشتغال پایدار روستایی هم گفت: امسال هزار و ۷۲۳ طرح اشتغال پایدار روستایی در خراسان شمالی به اجرا رسیده و ۷۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هم در این زمینه پرداخت شده است.
به گفته وی، تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از طریق بانک های توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، کشاورزی و پست بانک به متقاضیان پرداخت می شود.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان