شما اینجا هستید

اخبار » اختصاص ۹۵ درصد اعتبار سفر اول رییس جمهوری به سمنان

سمنان – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از اختصاص ۹۵ درصد از اعتبار مصوبه‌های دور اول سفر رییس جمهوری به استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، منوچهر فخری در ششمین نشست شورای اداری استان سمنان، گفت: ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح های دور دوم سفر رییس جمهوری در سال ۹۸-۹۹ برای استان درنظر گرفته شد و پیگیری جذب اعتبارات برای اجرای طرح‌ها در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر جذب اعتبارات و اجرای به موقع طرح‌های عمرانی باشند، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های عمرانی در دهه فجر امسال را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای اقتصادی و عمرانی استان سمنان برای افزایش نشاط اجتماعی نیازمند معرفی به مردم است، افزود: دستگاه‌های اجرایی اقدام‌ها و دستاوردهای دولت در این استان در بخش‌های مختلف اقتصادی را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: راه‌سازی، ساخت سد، ساخت تقاطع غیرهمسطح، طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها و ساخت مسکن در منطقه کالپوش از اقدام‌های در دست اجرا برای توسعه و آبادانی در این استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان یادآور شد: برنامه ریزی‌ها برای سفرهای نوروزی ۹۹ در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان قرار گیرد و آمار نشان می‌دهد در اوج سفرهای نوروزی ۹۸ حضور مدیران در راس کارها، در ساماندهی امور برای کاهش تصادف‌ها موثر بود.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان