شما اینجا هستید

اخبار » احداث ۷۳ پروژه توسط خیران ورزش یار خراسان جنوبی

بیرجند – دبیر مجمع خیرین ورزش یار خراسان جنوبی گفت: این مجمع در حال حاضر ۷۳ پروژه ورزشی روباز و سرپوشیده در دست احداث و تکمیل دارد. از این تعداد تاکنون ۱۵ پروژه افتتاح و مابقی نیز به کمک خیران در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش انتهاج، جعفر علی آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی گلریزان، خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره خیران برای کمک بیش از ۸۰ میلیارد ریالی به استان قول مساعد دادند.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین ورزش یار خراسان جنوبی نخستین مجمعی است که به صورت رسمی از سال ۹۶ فعالیت خود را در استان آغاز کرده است، افزود: کمک به احداث، تکمیل و توسعه زیرساخت های فرهنگی، ورزشی، و کمک به ازدواج جوانام، اشتغال، حمایت از قهرمانان و ورزشکاران منطق محروم مرزی و کمتر توسعه یافته از جمله اهداف این مجمع است.

علی آبادی به برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی شکوه پیوند گلریزان استان اشاره و خاطر نشان کرد: این جشنواره برای نخستین بار در کشور توس طاستان خراسان جنوبی در تهران برگزار شد.

دبیر مجمع خیرین ورزش یار خراسان جنوبی از کمک بیش از ۸۰ میلیارد ریالی خیران در این جشنواره خبر داد و افزود: خیران در این جشنواره برای احداث یک مجتمع ورزشی در شهرستان های مرزی، احداث سالن تیراندازی، احداث سوله ورزشی، تأمین ۱۰ سری جهیزیه، اهداء سه هزار متر مربع زمین برای احداث سالن ورزشی در خضری و همچنین حمایت مالی از ورزشکار المپیکی استان قول مساعد دادند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان