شما اینجا هستید

اخبار » احداث گلخانه خانگی در شیروان

 

سوژه گزارش امروز انتهاج شیروان مردی ۷۰ ساله است که در منزلی دو طبقه در یکی از خیابانهای شیروان زندگی می کند و طبقه اول منزل خود را به گلخانه خانگی تبدیل کرده است.

این مردخوش ذوق که سالها قبل مشغول کار در اداره برق بود، سه سال قبل تصمیم میگیرد طبقه اول ساختمان خود را دیگر اجاره ندهد و با تغییر دکوراسیون آن واحد، گلخانه ای بسازد و کسب در آمد کند، پس کمر همت بست و یا علی گفت.

محمدصادق خاکشور مرد عاشق گل و گیاه شیروانی گفت: سرمایه اولیه من برای شروع این کار کمتراز آن چیزی است که فکرش را میکنید، روزهای اول از بطری پلاستیکی نوشابه به عنوان گلدان استفاده و گلهای منزل خودمان را تکثیر میکردم.

وی ادامه داد: من برای توسعه کسب و کار خانگی خودم تصمیم گرفتم اول دانش خودم را در این حیطه بالا ببرم و با پولی که از فروش گلهای اولیه کسب کردم، گلهای بیشتری خریدم و به همین روش ادامه دادم.

خاکشور گفت: شاید هنوز هم شرایط کاملا مناسبی برای گل و گیاه های گلخانه ام فراهم نکردم اما با همین شرایط هم، سود ماهانه مناسبی کسب میکنم و به فکر توسعه گلخانه ام هستم.

همشهری خوش ذوقمان گفت: در این راه هم مثل اغلب مشاغل سختی هایی وجود دارد که فقط اراده و تلاش میتواند بر آنها غلبه کند. من با برداشتن سنگهای مقابلم توانستم روز به روز به تعداد گل ها و میزان درآمدم اضافه کنم.

خاکشور خطاب به جوانانی که قصد انجام چنین کاری را دارند گفت: شماها اول راه هستین و قلبهای صیقلی دارید، این قلبها لایق رسیدن به خواسته هایشان هستند پس با توکل به خدا شروع کنید و بدانید عشق به کار باز خورد مثبتی دارد و با تلاش و کسب مهارت در این حوزه میتوانید به کسب درآمد برسید.

وی به عنوان سخن پایانی گفت: یادتان باشد مصمم پشت خودتان بایستید و تلاش کنید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان