شهرقدس – ایرنا – پویش هر خانه یک درخت از سوم اسفند ماه با کاشت سه نهال در منزل سه شهروند آغاز شد و مسئولان شهری این شهر امیدوارند با ادامه این پویش خانه های شهرقدس سبزتر از قبل شود.
- entehaj admin
- کد خبر 212300
- پرینت
لینک کوتاه
https://www.entehaj.ir/?p=212300





