شما اینجا هستید

اخبار » بهره برداری از اجرای آسفالت معابر روستای خوشین

اسفراین – به گزارش انتهاج ، طاهر رستمی فرماندار ، درحاشیه این مراسم اظهار داشت: این پروژه به صورت مشارکتی و با مشارکت بخشداری،دهیاری و شورای روستا با بنیاد مسکن انجام شده است .

رستمی توسعه راههای روستایی در اسفراین را از جمله برکات مهم نظام در طول سال های مختلف انقلاب عنوان کرد و گفت: راه دسترسی مناسب به روستا موجب توسعه خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته دولت اعتبارات استانی و ملی مختلفی برای بهسازی و آسفالت معابر و راههای شهرستان اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر ایجاد اشتغال برای روستائیان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید باید تلاش شود تا با همت مردم به اشتغال روستا و توسعه آن کمک کرد.

رستمی ادامه داد: هرچند دولت با کمبود اعتبارات مواجه است اما در هفته دولت امسال پروژه های خوبی با مشارکت مردم به بهره برداری رسیده است.

برپایه این گزارش اجرای آسفالت و زیرسازی ۰محور روستای خوشین به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال انجام شده است که ۱۳۰۱ نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان