شما اینجا هستید

اخبار » هزینه۴۱ میلیارد ریالی آسفالت روستاهای استان یزد در سال گذشته

علیرضا قربانیان در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری انتهاج با بیان این که برای سال جدید تاکنون اعتبار و سهمیه ای در خصوص قیر رایگان صورت نگرفته افزود: امیدواریم روند تخصیص اعتبار هر چه سریعتر توسط مسئولین ابلاغ شود تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌ های انجام‌ شده، معابر اصلی روستاهای دارای طرح هادی را آسفالت نمود.

وی یادآور شد:  از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ بالغ بر ۱۱ هزار تن قیر در ۲۷۰ پروژه جهت تسریع در اجرای طرح ‌های عمرانی در روستاها با همکاری و مشارکت دهیاری ها اختصاص و اجرایی شده است.

قربانیان در تشریح این طرح گفت: موضوع آسفالت معابر روستایی با سهمیه قیر رایگانی که دولت به استان ها می دهد یکی از مواردی است که همواره مورد استقبال روستاییان قرار گرفته و یکی از روش هایی است که در طول چند سال اخیر برای کمک به اجرای طرح های عمرانی به ویژه در روستاها انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای این عملیات، کیفیت زندگی و بهسازی محیط در روستاهای سطح استان را بالا برده و باعث دلگرمی و ماندگاری روستاییان شویم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در پایان با بیان اینکه تهیه و اجرای طرح ‌های هادی روستایی یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است گفت: در طول دولت یازدهم و دوازدهم تاکنون بالغ بر ۱۶۵ روستا طرح هادی مطالعه و بالغ بر ۵۲۰ پروژه در ۱۰۸ روستا اجرا و به بهره برداری رسیده که اغلب شامل زیرسازی، آسفالت، سنگفرش معابر، پیاده رو سازی و … بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان