شما اینجا هستید

اخبار » اتمام ۴ هزار و ۷۰۰ واحد سیلزده لرستان

خرم‌آباد – رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده لرستان از اتمام چهار هزار و ۷۰۰ واحد سیل‌زده در این استان خبر داد و گفت: خیرین برای تکمیل واحدها پای کار بیایند.

به گزارش انتهاج، رضا خواجه‌ای با اشاره به وضعیت بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی سیل زده لرستان، اظهار کرد: تاکنون پرونده ۵۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۸ هزار و ۵۰۰ مورد منجر به عقد قرارداد شده‌اند، افزود: در مجموع حدود ۲۰ هزار واحد تعمیری در سطح استان داشتیم که همه این واحدهای تعمیری به اتمام رسیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در مناطق سیل زده استان احداث شده که شروع عملیات اجرایی را در حدود ۱۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی داشته‌ایم.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه عملیات آرماتوربندی، بتن و فونداسیون در ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی انجام شده، افزود: همچنین اجرای اسکلت در ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی انجام شده است.

اجرای سقف و دیوار چینی نیز در پنج و ۵۰۰ واحد مسکونی

وی با اشاره به اینکه اجرای سقف و دیوار چینی نیز در پنج و ۵۰۰ واحد مسکونی انجام شده است، گفت: همچنین عملیات احداث در چهار هزار و ۷۰۰ واحد به مراحل پایانی رسیده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به عدم تکمیل برخی از واحدهای سیل زده در استان، تصریح کرد: از روز اول هم اعلام کردیم که اگر یک واحد مسکونی تا سقف ۸۵ متر مربع احداث شود با تسهیلات بلاعوض می‌توان به مرحله نشیمن برسد و به مرور زمان می‌توان آن را تکمیل کرد.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه میزان تسهیلات و کمک‌های بلاعوض اختصاص یافته در شهر ۹۴ میلیون تومان و در روستا ۷۶ میلیون تومان است، گفت: خود متقاضیان باید مدیریت کنند زیرا بحث ما مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم بود، ما نمی‌توانستیم به متقاضی بگوییم که حق ندارند که در متراژ بالایی خانه خود را احداث کنند و خودشان باید مدیریت می‌کردند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان