شما اینجا هستید

اخبار » آموزش مجازی طلاب حوزه‌ های علمیه خراسان شمالی

 مسئول اداره آموزش حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: با شیوع کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی و پژوهشی، حوزه‌ های علمیه خراسان شمالی فعالیت‌های آموزشی خود را از طریق فضای مجازی پیگیری می‌کند.

به گزارش انتهاج، حجت‌الاسلام فرهاد حسین‌زاده با اشاره به اینکه شیوع کرونا سبب تعطیلی پانزده مدرسه علمیه خراسان شمالی شد، گفت: از پنجم فروردین ماه سال جاری کار آموزش طلاب در حوزه های علمیه را در بستر فضای مجازی با استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی پیگیری کردیم.

وی همچنین از برگزاری المپیاد علمی طلاب با هدف شورآفرینی و تنوع در فرآیند آموزشی نیز خبر داد.

مسئول اداره آموزش حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به تحصیل نزدیک به سه هزار طلبه در مدارس علمیه خراسان شمالی، نحوه آموزش مجازی طلاب را این‌گونه تشریح کرد: اساتید با ایجاد گروه و کانال‌های ارتباطی در پیام‌رسان‌های داخلی و بارگذاری متون آموزشی به صورت فایل‌های صوتی فرآیند آموزش را به صورت مستمر ادامه می‌دهند.

حسین زاده ارتباط طلاب و اساتید را دو سویه اعلام کرد و بیان داشت: طلاب با پیاده سازی متون ارائه شده و پاسخ به پرسش‌های مطروحه ارتباط دوسویه‌ای با اساتید برقرار می‌کنند.

وی در انتها گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر سایه شوم این ویروس از کشور برداشته شود، تا فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دوباره از سر گرفته شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان