شما اینجا هستید

اخبار » آماده سازی مولدهای نیروگاه یزد برای روز های اوج مصرف سال۱۴۰۱

یزد- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد پس از پشت سرگذاشتن پیک تابستان سال جاری و درآغاز فصل تعمیرات، با هدف کسب آمادگی لازم واحدها برای تأمین برق پایدار در حال اجرای یکی از پرکارترین فصول تعمیراتی خود است.
به گزارش انتهاج به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد در ادامه این خبر افزود: در همین راستا اجرای ۳ برنامه تعمیراتی ، اجرای ۳ برنامه بازدید مسیر داغ توربین و ۲ برنامه بازدید محفظه احتراق و ۲ برنامه تعمیرات نیمه اساسی و بهینه سازی سیستم تحریک مولدهای کرافت، یکی از پرکارترین فصول تعمیراتی در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد رقم زده شده است.
سید محمد حسن جمال الدینی در ادامه افزود: در حال حاضر تقریباً تمامی واحدهای گازی و بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه در حال انجام بازدید و یا تعمیرات دوره ای و اساسی می باشند.
وی ابزار امیدواری کرد که با تکیه بر توان تخصصی و دانش بومی بتوانیم طبق برنامه پیش بینی شده ، کار تعمیرات مولدها را به پایان رسانده و نیروگاه را برای تولید برق پایدار برای پیک بار تابستان سال ۱۴۰۱ آماده نماییم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان