شما اینجا هستید

اجتماعی » آماده باش ۸۶ تیم امدادی و عملیاتی خراسان جنوبی

بیرجند – مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از آماده باش ۸۶ تیم امدادی و عملیاتی در استان در پی هشدارهای هواشناسی در خصوص بارندگی ها و سیلاب خبر داد.

به گزارش انتهاج به نقل از مهر، سید ابوالحسن میرجلیلی گفت: طبق پیش بینی های جوی و هشدارهای هواشناسی شاهد وقوع باران در برخی نقاط استان هستیم که تا روز پنج شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع روان آب و سیلابی شدن برخی مسیل ها، اظهار کرد: در همین راستا و به دستور استاندار خراسان جنوبی ۸۶ تیم امدادی و عملیاتی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی، افزود: این تیم ها شامل امدادگران هلال احمر، پایگاه های ثبات و جاده ای اورژانس، گشت های پلیس راه، آتش نشانی و راهداری می شوند که به منظور امدادرسانی در حوادث احتمالی در حالت آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه مردم مهمترین بازوی کمکی مدیریت بحران هستند، خاطر نشان کرد: اطلاعات ۱۰ سال گذشته نشان می دهد بیشترین تلفات ناشی از سیل در استان به دلیل بی احتیاطی رانندگان و مردم بوده که با وجود همه هشدارهای داده شده قصد عبور از مسیر رودخانه ها را داشته اند.

میرجلیلی از مردم خواست با توجه به لغزندگی معابر از سفرهای غیرضروری و همچنین تردد در مسیر و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند، هشدارهای نیروهای امدادی و عملیاتی را جدی بگیرند و با رعایت برخی نکات ساده از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

 

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان