شما اینجا هستید

اجتماعی » آغاز عملیات نصب ۶ هزار انشعاب فاضلاب گلستان شهر بجنورد

بجنورد – رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از آغاز عملیات نصب ۶ هزار انشعاب فاضلاب گلستان شهر با حضور فرماندار بجنورد خبر داد.

به گزارش انتهاج، غلامحسین ساقی در مراسم آغاز عملیات نصب ۶ هزار انشعاب فاضلاب گلستان شهر بجنورد، گفت: خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ٢۴ کیلومتر به اتمام رسیده که بخش عمده ای از مساکن متمرکز گلستان شهر به تعداد ۶ هزار واحد آماده نصب می باشند.

وی افزود: پیرو دیدار مردمی استاندار محترم خراسان شمالی با ساکنین گلستان شهر و دستور ایشان مبنی بر نصب انشعابات این منطقه تا پایان سال جاری، این شرکت ضمن ایجاد زیرساخت لازم و تکمیل شبکه، امروز اولین انشعاب فاضلاب را نصب کرده که با اتمام این پروژه تا پایان سال حدود ۵ درصدبه جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب شهر بجنورد اضافه خواهد شد.

وی اظهار کرد: اعتباری که در این حوزه درسال ٩۶ از محل اعتبار متمرکز مسکن مهر تخصیص یافته بود ٢میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان بوده که با تعامل های صورت گرفته از وزارت نیرو این اعتبار به ١١ میلیارد تومان ارتقاء یافته و اکنون شاهد تکمیل شبکه فاضلاب در مساکن مهر هستیم.

مهندس ساقی با اشاره به اینکه ساکنین محترم مساکن مهر واقع در گلستان شهر بجنورد می توانند با اقساط ٢۴ ماهه انشعاب فاضلاب دریافت کنند، افزود: از همشهریان تقاضا می‌شود انشعابات خود را به سیفون متصل کنند تا از ورود فاضلاب خام به سفره های آب زیر زمینی جلوگیری شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان