شما اینجا هستید

اجتماعی » آغاز عملیات احداث هزار واحد مسکونی محرومان در دهه فجر در استان مرکزی

اراک – استاندار مرکزی از آغاز عملیات احداث یک هزار واحد مسکونی برای محرومان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان مرکزی در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش انتهاج، سید علی آقازاده در جلسه شورای مسکن استان مرکزی در اراک، گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط در اجرای طرح ملی مسکن در استان مرکزی ضروری است تا بتوان اقدامات اثرگذار و رضایت بخشی در این زمینه انجام داد.

وی افزود: طرح ملی مسکن که از جمله برنامه‌های مؤثر به منظور خانه دار شدن خانوارها در کشور بوده و توسط دولت برای اجرا ابلاغ شده را باید به عنوان یک تکلیف ببینیم و برای هر چه مطلوب‌تر اجرا شدن آن تلاش کنیم.

آقازاده اظهار کرد: نهادها و دستگاه‌های مربوطه برای اجرای مطلوب این برنامه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوان گامی مهم برای رفع دغدغه خانه دار شدن به ویژه در اقشار ضعیف برداشت.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: در کنار اجرای طرح ملی مسکن و در راستای خانه دار شدن اقشار محروم و نیازمند، ساخت یک هزار واحد مسکونی برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد این استان در دستور کار قرار دارد که در دهه فجر امسال کلید خواهد خورد.

وی ادامه داد: از جمله مزایای مهم اجرای طرح ملی مسکن در استان که در وهله اول خانه دار شدن اقشار مختلف به ویژه آسیب پذیر را به دنبال دارد، ایجاد اشتغال و درآمدزایی است و باید از این فرصت در راستای تحقق مزیت‌های مذکور بهره بگیریم.

استاندار مرکزی یادآور شد: انتظار می‌رود که در این مسیر، بانک‌ها و شرکت‌های انبوه سازی نیز تعامل و همکاری مطلوبی را در دستور کار خود قرار دهند و در چارچوب تکالیف محوله و ضوابط در نظر گرفته شده لازم عمل شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان