شما اینجا هستید

اخبار » آغاز ثبت نام هجدهمین دوره آزمون قرآن وعترت درخراسان رضوی

مشهد – معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ثبت نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت سال ۹۸ از ۲۵ آبان ماه در این استان خبر داد.

به گزارش انتهاج ، حجت الاسلام محمد تقی کاظمی نسب با بیان این خبر گفت : ثبت نام برای شرکت در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت که بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، همزمان با سراسر کشور از ۲۵ آبان ماه در این استان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این آزمون در چهار گروه امتحانی و ۱۶ رشته برگزار می‌شود، اظهار کرد : آزمون چهار گروه ترجمه و مفاهیم قرآن، معارف اهل بیت(ع)، حفظ قرآن کریم و آموزش های الکترونیک در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود : آزمون به صورت کتبی و الکترونیکی برگزار می‌شود و شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای همه داوطلبان مرد و زن، بدون هرگونه محدودیت سنی، آزاد است.

وی هدف از برگزاری این آزمون شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی در سنین نوجوان و جوان همچنین سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد موسسات و مراکز قرآن استان عنوان کرد.

حجت الاسلام کاظمی نسب با بیان اینکه ثبت نام از طریق موسسات قرآنی انجام می شود ، خاطر نشان کرد : موسسات قرآنی که در این آزمون همکاری می کنند بر اساس درصد قبولی در آزمون حمایت مالی می شوند

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان