شما اینجا هستید

اخبار » آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا

به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا، طاهر رستمی روز پنجشنبه اظهار داشت: این میزان کمک پس از انتقاد شدید استاندار خراسان شمالی در باره عمل نکردن صنایع استان به مسئولیت اجتماعی خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شد.

وی گفت: شماری از کارکنان مجتمع صنعتی فولاد اسفراین هم یک روز از حقوق از خود را برای راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا اهدا کرده است.

فرماندار اسفراین اظهار داشت: این مجتمع پیش از این هم، ۷۰۰ میلیون ریال به ستاد مقابله باکرونا در استان کمک کرده بود.

رستمی افزود: این آزمایشگاه تا پایان هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: نیروهای آزمایشگاه در روزهای آینده آموزش های لازم را فرا می گیرند و کار تجهیز آزمایشگاه هم از سوی مجتمع صنعتی فولاد اسفراین انجام می‌شود.

افزایش کمک صنایع به ۵ میلیارد ریال

رستمی افزود: شرکت آذین فورج اسفراین هم در چند مرحله یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و فولاد کیمیای صبا، دیگر شرکت خصوصی این شهرستان هم ۷۱۰ میلیون ریال برای خرید لوازم پیشگیری از کرونا کمک کرده است.

وی گفت: در مجموع صنایع شهرستان تاکنون پنج میلیارد ریال برای مقابله با شیوع ویروس کرونا کمک کرده اند و مذاکراتی نیز با شرکت لوله گستر اسفراین برای کمک در این زمینه انجام شده است.

وی از کمک و حمایت استاندار خراسان، خیران و صنایع شهرستان برای تامین نیازمندی های پزشکی شهرستان اسفراین در بحث کرونا قدردانی کرد و افزود: مجمع خیران سلامت همچنان پذیرای کمک افراد نیکوکار و صنایع است.

استاندار خراسان شمالی یکشنبه ۱۷ فروردین در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان، با انتقاد شدید از بی مسوولیتی صنایع بزرگ این استان، از جمله مجتمع پتروشیمی خراسان، گفته بود که این واحدهای بزرگ صنعتی، علیرغم سود سرشاری که حاصل می کنند، هیچ منفعتی برای این خطه نداشته و به درد استان نمی خورند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان