شما اینجا هستید

اخبار » دیدار تیم زیر سایه خورشید از خانواده شهید حادثه تروریستی راسک
گروه : اخبار

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد مسئول کانون جوانان رضوی یزد امروز به همراه جمعی از اعضای گروه راویان شهادت هیئت انصار ولایت با سفر به شهرستان اردکان به دیدار خانواده معظم شهید حسین انتظاریان از شهدای اخیر استان یزد در حادثه تروریستی راسک رفت.

حجت الاسلام مهدوی نژاد در این دیدار با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن همه ما دارند، افزود: به همین واسطه خانواده و بخصوص همسران شهدا هم حقی جبران ناشدنی به گردن ما دارند.

وی شهدای مدافع امنیت را صاحبان جایگاه رفیعی در نزد پروردگار دانست چرا که حرم جمهوری اسلامی را از گزند دشمنان حفظ کردند و به گفته سردار دلها اگر این حرم بماند، مابقی حرم ها هم می ماند.

این دیدار با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری برجسته قرآن کریم استاد مهدی ضیافتی آغاز شد و پس از سخنان حجت الاسلام مهدوی نژاد با خاطره گویی پدر شهید از فرزند شهیدش ادامه یافت.

پدر شهید انتظاریان گفت: حسین همیشه برای برگزاری مراسمات اهل بیت فعال و پویا بود و ارادت خاصی به روضه مصائب حضرت علی اکبر (ع) و حضرت زهرا (س) داشت.

پدر شهید عنوان کرد: حسین احترام خاصی به والدین مخصوصا مادرش می گذاشت و من معتقدم اگر او به درجه رفیع شهادت نائل شده به دلیل شیر پاک و تربیت درست مادرش بوده است.

در این دیدار صمیمی کربلایی محسن محمدی پناه به مناسبت روز میلاد حضرت معصومه (س)، اشعاری در مدح کریمه اهل بیت قرائت کرد. حجت الاسلام مهدوی نژاد در پایان این دیدار با تقدیم هدیه ای به دختر بزرگوار شهید، روز دختر را به وی تبریک گفت.

گروه راویان شهادت هیات انصار ولایت سپس از همسر بزرگوار شهید دعوت به عمل آورد تا در ویژه برنامه “محفل حوران ” که با حضور خدام آستان قدس رضوی در جمع همسران شهدا برگزار خواهد شد، شرکت کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان