شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری سه آزمون استخدامی در سومین هفته خرداد ماه
گروه : اخبار

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از برگزاری سه آزمون استخدامی اختصاصی معلولان و اختصاصی فرزندان شهداء و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه و نیز استخدام در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد  در صبح جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش دریافتی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان، جلال عرب خردمند با اعلام این خبر  گفت: آزمون اختصاصی معلولان صبح روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور ۲۰۸ نفر شامل ۹۶ آقا و ۱۱۲ خانم در استان برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در خصوص برگزاری آزمون اختصاصی فرزندان شهداء و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر نیز گفت: ایبن آزمون عصر روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور ۱۱۱ نفر شامل ۵۱ آقا و ۶۰ نفر خانم برگزار می‌شود.

عرب خردمند، افزود: آزمون استخدامی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد  نیز قرار است صبح روز جمعه ۱۸ خرداد ماه با حضور ۱۶۰نفر شامل ۷۵ نفر اقا و ۸۵ نفر خانم برگزار شود. به گفته نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور در استان، همه آزمون‌های فوق از سوی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار می‌شود.

عرب خردمند بیان داشت: این آزمون‌ها زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نظارت برآن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد بود.

وی یادآورد شد: از ابتدای سالجاری و در استان یزد دو آزمون ویژه استخدام در آموزش و پرورش شامل مشاغل کیفیت بخشی و نیز دبیری و هنر آموز و دو آزمون جهت استخدام در شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و بانک توسعه صادرات برگزار شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان