شما اینجا هستید

آگهی های بازرگانی » آگهی نوبت اول فراخوان زمین با کاربری آموزشی

آگهی نوبت اول فراخوان زمین با کاربری آموزشی 

اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در نظر دارد در اجرای ماده ۱۰۰ قانون  تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت وهمچنین مصوبه هیات نمایندگی شماره ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ مورخ۰۲۱۵۴۱/۰۰۰۰۱۴۱

و با رعایت موارد تفویض اختیار از طرف هیأت مدیره محترم سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به واگذاری یک قطعه زمین با کاربری آموزشی در شهر بجنورد واقع در گلستان شهر، طبق جدول ذیلاقدام نماید. ۱۴۰۲/۰۴/۲۱

ردیف پلاک مساحت (مترمربع) بخش ثبتی کاربری قیمت پایه هر مترمربع (ریال)  

قیمت هر قطعه (ریال)

سپرده ضمانت نامه شرکت

در فرآیند کار

۱-    ۱ قسمتی ازپلاک ۳۲۴ فرعی از ۱۵۷ اصلی ۵۰۰ ۲بجنورد

(گلستان شهر)

آموزشی

۱۸/۰۰۰/۰۰۰

۹/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰

 

خیلی مهم : ****

متقاضیان محترم  می بایست ظرف مهلت اعلام شده در سامانه ستاد ایران نسبت به دریافت اسناد و مدارک فراخوان ( زمین مورد نظر ) تا تاریخ ۲۴/۰۴/۱۴۰۲ اقدام نمایند در غیر اینصورت قادر به ادامه فرآیند و شرکت در فراخوان نمی باشند.

لذا از کلیه شرکت کنندگان دعوت به عمل می آید تا ساعت ۱۹:۰۰ مورخ ۰۶/ ۰۵/۱۴۰۲ مدارک مربوطه را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس setadiran.ir بارگذاری و نسبت به امضای الکترونیکی اقدام نمایند. (شماره تلفن تماس ۳۲۲۹۷۴۴۵-۰۵۸)

متقاضیان محترم می توانند جهت ملاحظه کروکی محل و شرایط شرکت در فراخوان به اداره کل  مراجعه و ظرف مهلت اعلام شده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس setadiran.ir  مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات  اقدام نمایند.

  1. کلیه هزینه های متعلقه شامل نقل و انتقال، انتشارآگهی ها، عوارض و مالیات متعلقه، تامین خدمات زیربنایی ، اخذ استعلامات و غیره به عهده برنده فراخوان بوده و قیمت اعلام شده بدون احتساب هزینه های آماده سازی می باشد.
  2. بدیهی است پیشنهادات واصله و ثبت شده در سامانه مذکور ، توسط کمیسیون فراخوان در محل این اداره کل مفتوح می گردد و حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز پس از اتمام مهلت شرکت در فراخوان نسبت به اعلام نتیجه اقدام خواهد شد.
  3. ارائه پیشنهاد قیمت از سوی متقاضی به منزله اطلاع کامل از شرایط عمومی فراخوان می باشد.
  4. برنده فراخوان بایستی ۳۰ روز پس از ابلاغ توسط این اداره کل نسبت به اخذ مجوزات لازم و موافقت نامه اصولی از مراجع ذیربط اقدام نموده و به این اداره کل تحویل نماید ، در غیر اینصورت به پیشنهادات سایر متقاضیان ترتیب اثر داده می شود.
  5. برنده فراخوان مکلف است مبلغ موردنظر را۳۰ درصد نقد و الباقی طی اقساط یک ساله به مدت ۵ سال ظرف مدت ۷ روز کاری از زمان ابلاغ به حساب سازمان ملی زمین و مسکن واریز نماید.
  6. کلیه مدارک و مستندات و فرم های شرکت در فراخوان می بایست توسط متقاضی مهر و امضای الکترونیکی و در سامانه تدارکات الکترونیکی بارگذاری گردد.
  7. اعلام شماره تلفن جهت پاسخگویی ۳۲۲۹۷۴۵۸-۰۵۸ داخلی ۱۴۵ می باشد.
  8. به پیشنهادات ارائه شده بدون بارگذاری مدارک درسامانهir ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  9. شرکت کننده ای برنده فراخوان خواهد بود که بهترین پیشنهاد را ارائه نماید.
  10. شرکت کنندگان در فراخوان مکلف به رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی می باشند.
  11. اداره کل راه و شهرسازی در رد یا قبول پیشنهاد مختار می باشد.
  12. شرکت کنندگان محترم جهت دریافت رمز و کلمه عبور به دفاتر پیشخوان مورد تائید سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مراجعه نمایند.
  13. برنده فراخوان مکلف به انجام و تائید کلیه مراحل اداری و مالی در سامانه ir می باشد که پس از تایید امورمالی اداره کل راه و شهرسازی انعقاد قرارداد صورت می پذیرد.

 لازم به ذکر است در صورت تمایل به شرکت در فراخوان متقاضیان می بایست ۵%  کل اجاره بهای زمین را به عنوان سپرده شرکت در فراخوان به حساب شبا شماره IR۶۷۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۷۱۰۶۳۷۲۷۷۷ با شناسه واریز ۹۴۸۲۸۶۵۰۰۱۲۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۷ به نام حساب تمرکز وجوه سپرده نزد بانک مرکزی ج.ا.ا به نام سازمان ملی زمین و مسکن واریز و یا نسبت به ارائه ضمانتنامه معتبر بانکی مطابق آیین نامه تضمین معاملات دولتی اقدام و رسید ارائه نمایند.

   زمان بازگشایی پاکات و پیشنهادات مورخ  ۰۷/۰۵/۱۴۰۲ ساعت ۰۰/۱۰در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی واقع در ضلع غربی بیمارستان امام علی (ع) می باشد. لذا بدین وسیله از کلیه متقاضیان محترم جهت شرکت در کمیسیون بازگشایی پاکات دعوت بعمل می آید.       

 

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

شناسه آگهی: ۱۵۲۵۵۱۸
شناسه انتشار: ۴۲۰۲
شماره م / الف: 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان