شما اینجا هستید

آگهی های بازرگانی » آگهی جذب راننده در شرکت سپید سرای بجنورد

آگهی جذب راننده در شرکت سپید سرای بجنورد

جهت همکاری با اموراجرایی و ماشین آلات عمرانیبنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی

شرکت سپید سرای بجنورد، جهت تکمیل کادر رانندگان وسائط نقلیه راهسازی و سنگین اموراجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی به شرح ذیل دعوت به همکاری می نماید.

ردیف مهارت مورد نیاز تعداد
۱ راننده وسائط نقلیه سنگین (کامیون کمپرسی) ۶ نفر

شرایط لازم :

۱ـ دارا بودن مدرک دیپلم متوسطه(جذب با مدرک بالاتر ازدیپلم میسرنمی باشد) ۲ـ دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه یکم و نداشتن بیش از ۲۰ نمره منفی و نداشتن محرومیت ۳ گانه (۳ماهه ، ۶ ماهه و دائم )
۳ـ دارا بودن حداکثر ۴۰ سال تمام/متولدین ۲۰/۰۲/۱۳۶۲ و به بعد ۴ـ تابعیت جمهوری اسلامی و متدین به یکی از ادیان رسمی کشور
۵ ـ اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی و التزام به قانون اساسی ۶ ـ ارائه کارت پایان خدمت وظیفه و یا معافیت قانونی
۷ـ عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات ۸ ـ عدم محکومیت قضایی
۹ ـ عدم محکومیت جزائی مؤثر/ارائه گواهی عدم سوء پیشینه ۱۰ـ صحت مزاج و توانایی انجام کار

نحوه پذیرش و جذب :

۱ـ تطبیق وضعیت تحصیلی ثبت نام شدگان و انجام کنترل های لازم با ضوابط بنیاد مسکن  

۲ـ پذیرش از طریق برگزاری آزمون کتبی توسط شرکت، با هماهنگی و نظارت بنیاد مسکن و انتخاب ۴ برابر تعداد رانندگان مورد نیاز، از بین متقاضیانی که ۵۰ درصد امتیاز آزمون کتبی را کسب نمایند و متعاقب آن انجام آزمون عملی رانندگی ومصاحبه فنی توسط بنیاد مسکن .

۳ ـ انتخاب بهترین افراد بر اساس امتیاز نهایی کسب شده در مراحل مذکور بند۲ وعقد قراردادکارمنطبق با طرح طبقه بندی مشاغل به صورت موقت سه ماهه از طریق شرکت (به صورت شرکتی) جهت همکاری با اموراجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیادمسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی.

۴ ـ پذیرفته شدگان در قبال اخذ سفته تضمینی متناسب با نوع دستگاه تحویلی و با قرارداد موقت۳ماهه جذب و در طی۳ ماه همکاری مراحل گزینش و اخذ استعلامات لازم انجام و درصورت تأیید و رضایت از عملکرد، تداوم همکاری داشته ودرغیراینصورت به همکاری ایشان خاتمه داده می شود.

۵ ـ حقوق و مزایای پذیرفته شدگان براساس نظام طبقه بندی مشاغل و مصوبات شورای عالی کار و دستورالعمل نحوه اجرای آن در هرسال قابل پرداخت می باشد، براین اساس حقوق رانندگان وسائط نقلیه راه سازی و رانندگان پایه یکم براساس دستورالعمل حقوق و مزایای بنیاد، محاسبه و عیدی سالانه ، حق اولاد ، حق مسکن و مزایای رفاهی نیز براساس قوانین ابلاغی اداره کار و مبلغی تحت عنوان بهره وری (کارانه) به تناسب کارکرد و دستورالعمل های بنیاد پرداخت خواهدشد.

۶ ـ حقوق و مزایا، بهره وری و حق بیمه رانندگان توسط بنیاد به شرکت طرف قرارداد پرداخت و شرکت موظف است حقوق مزایا و بهره وری را به حساب راننده و حق بیمه را به حساب تأمین اجتماعی بابت بیمه اصلی رانندگان واریز و اسناد واریزی را به بیمه تامین اجتماعی و بنیاد تحویل نماید.

 ۷ ـ  رانندگان موصوف از مزایای بیمه تکمیلی نیز برخوردارخواهندبود.   

     از متقاضیان محترم تقاضا میشود حداکثر تا پایان وقت اداری مورخه ۳۱/۰۲/۱۴۰۲جهت تکمیل فرم درخواست و ثبت نام با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی و گواهینامه مورد نیاز و مدرک تحصیلی به آدرس ؛ بجنورد ، خیابان طالقانی شرقی،کوچه مرتضوی ،اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،امور اداری  مراجعه نمایند.تلفن : ۳۲۲۶۶۳۵ ـ ۰۵۸     

شرکت سپید سرای بجنورد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان