شما اینجا هستید

اجتماعی » تشریح نحوه توزیع گوشت یارانه ای در خراسان شمالی

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از خبرنگاران جوان ، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه در نحوه توزیع کالا دچار نقص هستیم و همین امر موجب نارضایتی مردم شده است، گفت: جلسات متعددی برگزار شد تا بساط صف در این استان برچیده شود و کالا‌ها به گونه‌ای میان مردم توزیع شود که در شان آن‌ها باشد.

وی تصریح کرد: به صف کردن مردم و توزیع کالا میان آن‌ها در شان مردم نیست و باید شیوه‌ای در سیستم توزیع اجرا شود که کالا‌های یارانه‌ای مانند گوشت به دست نیازمندان برسد، حضور دلال‌ها حذف و صف هم برچیده شود.

شجاعی افزود: در نتیجه تصمیم بر این گرفته شد تا گوشت قرمز در بین قشر‌های بهزیستی، کمیته امداد، نیرو‌های مسلح، بازنشستگان تامین اجتماعی، کارگران و کارگران فصلی و ساختمانی توزیع شود.

وی ادامه داد: در نتیجه گوشت قرمز به صورت قشری و در ابتدا نیز این طرح به صورت شهرستانی اجرایی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: با اجرای این طرح صف‌های تشکیل شده به صفر می‌رسد، شامل همه می‌شود و دلالی نیز در کار نیست.

وی با بیان اینکه حدود ۲۶۰ هزار خانوار شهری و روستایی در این استان رندگی می‌کنند، گفت: با اجرای این طرح حدود ۲۲۴ هزار خانوار خراسان شمالی گوشت یارانه‌ ای را دریافت خواهند کرد.

شجاعی تاکید کرد: به عنوان مثال در زمان توزیع گوشت در میان مددجویان کمیته امداد، مددجویان متقاضی این کالا به محل‌هایی همچون خانه نیکوکاری مراجعه کرده، درآنجا وجه خود را پرداخت و سپس گوشت را دریافت می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان