شما اینجا هستید

اخبار » دستگاه اجرایی بدون مصوبه در سفر رئیس جمهور نداشته باشیم
دستگاه اجرایی بدون مصوبه در سفر رئیس جمهور نداشته باشیم

دستگاه اجرایی بدون مصوبه در سفر رئیس جمهور نداشته باشیم استاندار خراسان شمالی گفت: در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیات دولت به خراسان شمالی دستگاه اجرایی بدون مصوبه نباید داشته باشیم و هرکدام از مدیران و فرمانداران که نتوانند مصوبه، تفاهم نامه و یا جذب اعتبار داشته باشند باید پاسخگو باشند.
به گزارش نسیم امروز، دکتر محمدعلی شجاعی در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی اظهار داشت: سفر رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان فرصت و غنیمتی است که باید از آن حداکثر بهره را ببریم و باید در حد توان، برای رفع نداشته‌ها و محرومیت های استان تلاش کنیم.
دکتر شجاعی ادامه داد: معمولاً اعتبارات به گونه‌ای است که تخصیص کامل ندارد و در صورت تخصیص کامل هم نمی‌تواند نداشته‌ها را جبران کند، از این رو این سفر، فرصتی است که باید برای جبران کاستی‌ها و مشکلات از آن بهره ببریم.
وی تصویب تعهدات در مسئولیت‌های اجتماعی برای بانک‌ها و صنایع است را یکی از پیشنهادات استان عنوان کرد و گفت: تلاش داریم بانک‌ها متعهد شوند تا سقف سه هزار میلیارد ریال در..

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از نسیم امروز،  دکتر محمدعلی شجاعی در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی اظهار داشت: سفر رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان فرصت و غنیمتی است که باید از آن حداکثر بهره را ببریم و باید در حد توان، برای رفع نداشته‌ها و محرومیت های استان تلاش کنیم.

دکتر شجاعی ادامه داد: معمولاً اعتبارات به گونه‌ای است که تخصیص کامل ندارد و در صورت تخصیص کامل هم نمی‌تواند نداشته‌ها را جبران کند، از این رو این سفر، فرصتی است که باید برای جبران کاستی‌ها و مشکلات از آن بهره ببریم.

وی تصویب تعهدات در مسئولیت‌های اجتماعی برای بانک‌ها و صنایع است را یکی از پیشنهادات استان عنوان کرد و گفت: تلاش داریم بانک‌ها متعهد شوند تا سقف سه هزار میلیارد ریال در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در استان سرمایه گذاری کنند و صنایع نیز به همین میزان برای مسئولیت اجتماعی، سرمایه گذاری و هزینه داشته باشند که تحقق این امر می تواند بسترساز توسعه استان خواهد بود.

دکتر شجاعی با اشاره به مدیریت یکپارچه پارک ملی گلستان، گفت: با توجه به اینکه بخشی از این پارک در حوزه خراسان شمالی قرار دارد ما خواستار این هستیم تا استان ما هم سهمی از مدیریت این پارک ملی داشته باشد.

برای گرفتن مصوبه و جذب اعتبار ارتباط بگیرید

استاندار خراسان شمالی خطاب به تمامی فرمانداران و مدیران اجرایی استان دستور داد: باید در ۲ هفته باقی مانده تا سفر، با وزارتخانه‌ها و تهران برای گرفتن مصوبه و جذب اعتبار ارتباط بگیرید البته در این زمینه هر جا نیاز به کمک ما باشد، ورود می‌کنیم و برای پیشبرد کارها، حمایت می‌کنیم.

دکتر محمدعلی شجاعی گفت: در این سفر، دستگاه اجرایی بدون مصوبه نباید داشته باشیم و هرکدام از مدیران و فرمانداران که نتوانند مصوبه، تفاهم نامه و یا جذب اعتبار داشته باشند باید پاسخگو باشند.

دکتر شجاعی با تاکید بر تلاش دستگاه‌ها برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: یکی از نداشته های استان، بیمارستان خصوصی است و در این زمینه، دانشگاه علوم پزشکی باید به فکر جذب سرمایه گذاری برای ایجاد بیمارستان خصوصی باشد.

وی مطرح کرد: برای انسجام بخشی به پیگیری مصوبات و پیشنهادها در سفر رئیس جمهوری به استان، پنج کمیته تشکیل شده است و مسئولان کمیته پاسخگوی میزان جذب اعتبار، گرفتن مصوبه و انعقاد تفاهم نامه هستند.

دکتر شجاعی در پایان سخنان خود تاکید کرد: پیگیر هستیم تا علاوه بر مصوباتی که تاکنون پیگیری شده، برخی پیشنهادهای خاص را که تا کنون در دیگر استان‌ها سابقه نداشته، در سفر رئیس جمهوری به تصویب برسانیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان