شما اینجا هستید

اخبار » مساعدت یک میلیارد ریالی دادگستری خراسان شمالی به سیل زدگان آشخانه

بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی ،رئیس کل دادگستری استان،در حاشیه بازدید مقامات قضائی از مناطق سیل زده شهرستان آشخانه و اعزام هسته جهادی ۳۰ نفره متشکل از پرسنل قضائی و اداری مجموعه قضائی استان، با اشاره به کمک یک میلیارد ریالی مجموعه قضائی استان به سیل زدگان مانه و سملقان ، تصریح کرد:کارکنان مجموعه قضایی استان با  اختصاص  یک روز از حقوق خود ، در مجموع مبلغ یک میلیارد ریال به سیل زدگان شهرستان آشخانه کمک کردند.

حجت الاسلام اسدالله جعفری روز گذشته در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان مانه و سملقان با اعلام این خبر خاطرنشان کرد:  یکی از مهمترین عوامل زمینه ساز بروز سیلاب و ایراد خسارات فراوان به زیرساخت های کشاورزی و جاده ای و بناهای مسکونی در استان و شهرستان مانه و سملقان،فقدان کانال هدایت و انتقال سیلاب  می باشد.

این مقام قضائی گفت: بدون تردید تساهل و تسامح و عدم ایفای صحیح وظایف مدیریتی و نظارتی از سوی مدیران دستگاه های مسؤول در اعطاء مجوز به سازه های غیرمجاز  و همچنین اقدامات غیر اصولی اهالی و شهروندان ساکن در مناطق سیل زده  در ایجاد ساخت و ساز در مسیر حرکت سیلاب و آبراه های طبیعی فصلی و  نقاط حادثه خیز بعنوان دیگر عوامل بروز سیل مخرب در آشخانه به شمار می رود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی افزود:  ضروری است مسؤولین ذی ربط هر چه سریعتر با تخصیص اعتبارات و تسهیلات لازم  برای ایجاد کانال هدایت سیلاب در این منطقه اقدام  کنند.

بیشتر بخوانید

بسیج همه امکانات برای پاکسازی منازل سیل زده شهر آشخانه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان