ساری – ایرنا – عطاالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از صدور و اخذ مجوز کشوری طبیعت گردی در شبه جزیره میانکاله خبرداد و گفت از این پس علاقمندان به این نوع جذابیت گردشگری می توانند برای تماشای پرندگان، انارستان و طبیعت به این منطقه بیایند.
- entehaj admin
- کد خبر 224525
- پرینت
لینک کوتاه
https://www.entehaj.ir/?p=224525





