کرمان- ایرنا- در حالی که مدیران برخی مدارس کرمان پیگیر حضور دانش آموزان در موزه تاریخ طبیعی کرمان هستند میگویند اداره کل حفاظت محیط زیست در اقدامی قابل تامل و بدون برنامه، این موزه دیدنی و ارزشمند را به محل نگهداری و انباری وسایل مازاد تبدیل کرده است.
- entehaj admin
- کد خبر 208854
- پرینت
لینک کوتاه
https://www.entehaj.ir/?p=208854





